مـنــتـديـات قطــرات الــنــدى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشق الرومانسيه
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟   غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟ Icon_minitimeالأحد يونيو 29, 2008 10:06 pm

ليه دايما البنت لازم تشيل غلطتها وغلطت غيرها ؟؟ انا مش بدافع عن البنات ولا بقول انهم ملايكه دايما بس اللى بيحصل كالاتى اى ولد يلعب بمشاعر اى بنت وعواطفها يجيب اللوم عليها ويقول هى عاوزة كده انا مليش ذنب هى عاجبها كلامى انا مالى بقى؟ وتلاقى الولد يقول اصل البنات عندهم حرمان عاطفى ونقص وعاوزين يعوضوا النقص اللى عندهم عاوزين يحسوا انهم مرغوب فيهم وفى حد بيعبرهم وخصوصا علاقات النت . ازاى واحد ضميره يسمحله انه يلعب بعواطف انسان زيه ؟ للدرجه دى مشاعر الناس مبقلهاش قيمه ؟ للدرجه دى الضمير انعدم ؟ للدرجه دى قلوب الناس بقت حجر؟ مبقاش فى حاجه اسمها حب خلاص؟ مفيش حد عارف يحب حد من قلبه ؟ على كده بقى اى اتنين بيتجوزوا بيتجوزوا من غير حب ولا مشاعر زى الجماد؟
انا كلمت واحد مرة فى شاتنج وحكالى عن البنات اللى يعرفهم فى حياته .لقيته انسان عندهم كميه غش رهيبه بيكلم كل واحده ويوهمها بالجواز والحب ويسمعها كلام غايه فى الروعه ويكون بيكلم غيرها فى نفس الوقت وبيقول لها نفس الكلام اللى قاله لغيرها ولما اتناقشت معاه قالى البنات دى تستاهل كده !!!مع ان عنده اخوات بنات وكمان خاطب ومرتبط وبيحب خطيبته جدا بس نقول ايه اللى فى داء بقى ياترى الناس اللى هتقرا الموضوع ده رايهم فيه ايه ؟ انتوا مع مين ؟ مين اللى غلطان ؟ البنت اللى صدقت وسلمت عواطفها فى يد من لايرحم بحجه انها تستاهل ؟ ولا الولد اللى بيتسلى ؟ ولو فرضنا انها غلطت البنت بس ليه الولد ميقاومش نفسه ويكون صوت ضميره اقوى ؟
أيام بالحب تدفئ .................... والعيون من الفرح ضاحكات

مـــــــــــــــــــــــــــــحـــــــــــــــــــــــــمــــــــــــــــد&نـــــــــــــــــــهـــــــــــــــــــــــــــال
كرستيانو رونالدو
عضو نشيط
عضو نشيط
كرستيانو رونالدو

ذكر

مزاجى : غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟ Pi-ca-40

المهنه : لاعب فى مان يونايتــــــــــــــــــد

غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: رد: غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟   غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟ Icon_minitimeالسبت يوليو 25, 2009 7:37 pm

غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟ 795219
http://www.ktrat-elnda.yoo7.com

غلطه مين البنت ولا الولد؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز تخلى البنت تقول لك بحبك؟؟؟